czwartek, 17 sierpnia 2017

sammydress summer look with flamingo bag


W tym roku jest zdecydowanie mało lata w lecie ! Jak już się zdarzą piękne, gorące dni, to oczywiście jak to zwykle z moim szczęściem bywa, jestem w pracy... Dlatego bardzo ucieszyłam się gdy w końcu mogłam się przyodziać w nową kieckę od sammydress , która już do mnie przyszła już jakiś czas temu ;) Sukienka typowo letnia, w najmodniejsze pasiaki tego lata (u mnie już gościły bardzo podobne pasiaki w formie dwóch bluzeczek - więc jak widać są baardzo w moim guście), do tego w swoim zamówieniu miałam jeszcze przesłodki koszyk z flamingami - niestety myślałam, że będzie on duuużo większy, taki jak sobie wymarzyłam. Jest taki w sam raz - nie za duży, nie za mały - parę drobiazgów na plażowe lenistwo się zmieści ;) Do torebki dopasowałam sobie czerwone kolczyki. Musiałam się wbić w moje ukochane wyprzedażowe łupy - koturny, które troszeczkę wysmukliły moje raciczki :D














Taak wiem... Bladzioch ze mnie. A kiedyś czekałam na okazję by tylko leżeć plackiem i wysmażyć na pięknego skwareczka. W tym lecie nie poszalałam - z ręką na sercu trafiły mi się może takie ze 3 dni. Cóż mam nadzieję, że następne lato będzie bardziej łaskawsze dla mnie ;)

sukienka - sammydress

torebka - sammydress

kolczyki - sammydress

okulary - sammydress




9 komentarzy:

  1. Ale fajna torebka. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka świetna, bo sama ostatnio bardzo polubiłam się z falbankami i takimi wiązaniami, ale tym razem to ten koszyk z flamingami skradł moje serducho- jak dla mnie gra pierwsze skrzypce <3 super jest !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fryzurka, idealna na lato :) wyglądasz bosko!

    _____________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie wyglądasz,swietne okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka i buty <3
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylówka Ada ! :D "moje raciczki" :D Durna babka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bardzo podoba mi się, ślicznie w niej w wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zakochana w tej sukience <3 przepięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)