środa, 31 maja 2017

SAMMYDRESS / black bomber + pink bagpack


Z czym kojarzą wam się plecaki? Mi do niedawna ze szkołą - i to podstawową lub gimnazjum, bo w liceum nosiłam tylko torebki najczęściej w rozmiarach XXL.Sama bym nie pomyślała, że w życiu jeszcze ubiorę jakiś plecak i to na codzień - a nie np. na wycieczkę w góry. Jak wiadomo moda zaskakuje i właśnie w tym przypadku tak jest - sieciówki opanowały różnego rodzaju plecaki i plecaczki w różnych kolorach. Ten który prezentuje jest akurat z SAMMYDRESS i wiecie co Wam powiem? Gdy mi przyszedł sama się zdziwiłam jaką ma MEGA jakość!! Generalnie jeszcze nigdy się nie zawiodłam na tej firmie od kiedy z nią współpracuję, ale dzięki temu plecakowi jeszcze bardziej ją polubiłam :D Jest naprawdę przegenialny - porządnie wykonany, na pierwszy rzut oka wyglądał jak z prawdziwej skóry - serio. Niestety moje zdjęcia nie oddają tego jaki jest śliczny :( Ponieważ ostatnie dni przyniosły piękną pogodę, ale nieco wietrzną, zarzuciłam na siebie baaardzo cieniutką bomberkę (jest naprawdę mega cienka - idealna na wiosenno-letnie wieczory). Czarna, satynowa z połyskiem. 











plecak - sammydress
bomberka - sammydress
bluzka/spodnie - bershka
okulary - zaful
buty - converse



6 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz. Genialna kurtka i plecak.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look ! podoba mi się bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wlaśnie też jakoś tak zawsze na przekór było, że do szkoly gdy bylo trzeba, zawsze nosiłam torebki lub torby, a teraz gdy nikt nie zmusza, to plecaki się nosi :) hehe
    świetny jest <3
    koszulka rownież :)


    12,38$, 9,95$
    mogę prosić o to samo ? :) hihihihi :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny plecak! Mam identyczną bomberkę! Pozdrawiam!^^
    klik : $15,12; $9,95; $6,96

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)