piątek, 4 listopada 2016

Autumn/Winter wardrobe with STYLEWE.COM

Dzisiaj zrobiłam dla Was przegląd najciekawszych według mnie rzeczy na sezon jesień/zima, które możecie dostać na stronie STYLEWE.COM. Firma posiada bardzo bogaty asortyment jeśli chodzi o elementy odzieży przydatne na chłodniejsze pory roku.
Today I made for you an overview of the most interesting clothes for me for autumn/winter season, which you can get on STYLEWE.COM. The company has large assortment of clothing for the cooler seasons.

ODZIEŻ WIERZCHNIA / OUTERWEAR

W tym sezonie zdecydowanie królują kurtki bomberki, puchówki oraz parki.
In this season definitely dominated bomber jackets, down jackets and parkas.

















SWETRY/KNITWEAR

Nie wyobrażam sobie żadnej jesieni ani zimy bez ciepłego swetra. Najbardziej lubię takie w klasycznych kolorach jak czarny, beżowy, szary czy biały z modnymi chokerami oraz wiązaniem w dekolcie, które znajdziecie w asortymencie STYLEWE.
I can't imagine any fall or winter without a warm sweater. I like classic colours like black, beige, gray or white with chokers and lace up in neckline, which you can find on STYLEWE.













BLUZY / HOODIES AND SWEATSHIRTS

Ostatnio moja ulubiona część garderoby. Szczerze powiedziawszy największe wrażenie na stronie zrobiły na mnie właśnie bluzy. Mamy do wyboru różne kolory, fasony, a nawet printy. Wybrałam kilka, które chętnie zobaczyłabym w swojej garderobie. 
Recently, my favourite piece of clothing. I very like sweatshirts available at website. We can choose different colors, styles and prints. I chose a few sweatshirts which I would like to see in my wardrobe.















Zapraszam was do odwiedzenia strony i do zakupów :) Mam nadzieję, że moje propozycje przypadły wam do gustu.
I invite you to visit website and shopping :) I hope you like my sugestions.

Instagram STYLEWE: https://www.instagram.com/stylewe/
Facebook STYLEWE: https://www.facebook.com/stylewe


8 komentarzy:

  1. już lecę na tą stronkę, z tego co pokazujesz maja naprawde duzy asortyment. moze coś tam kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie się pochwal jeśli się na coś zdecydujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten sklep :-) z Twojej wishlisty na pewno wybrałabym czarną bluzkę z falbanami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kurtki :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza bluzka jest naprawdę super szkoda tylko, że taka długa :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 i 5 kurteczka oraz 4 sweter podobają mi się najbardziej :) poklikałam w kilkanaście linków, udanej współpracy! :)
    pozdrawiam, zapraszam :-)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis !

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)