niedziela, 26 kwietnia 2015

bomber jacket and jumpsuit

Witam was jeszcze w kwietniu ! :)
Miesiąc ten jak szybko mi się pojawił tak szybko zniknął. Ostatnio czas strasznie szybko mi leci. Ale co mnie bardzo cieszy, w końcu nastały piękne, ciepłe kolorowe miesiące i mam nadzieję, że aż tak szybko nie miną. U mnie w garderobie mam najwięcej ubrań właśnie na takie okazje, więc myślę że będę miała co wam pokazywać, jeśli tylko czas mi na to pozwoli :)
Udało mi się ostatkiem miesiąca wykonać jeszcze stylizację. Będzie to takie troche nietypowe połączenie, nie każdemu może przypaść do gustu. Elegancki, czarny kombinezon, szpilki, torebkę kopertówkę połączyłam kontrastowo ze sportową kurtką. Osobiście lubię łączyć takie style ;) Kurteczka wpadła mi w oko już dawno w Zarze, niestety na wyprzedażach nie było już mojego rozmiaru. Znalazłam jednak kropka w kropkę identyczną na sheinside co mnie bardzo ucieszyło i jestem w niej zakochana :)
















okulary, torebka h&m || kurtka tutaj || kombinezon second hand || szpilki tutaj

Wielkimi krokami zbliża się majówka, macie jakieś plany ? :)



21 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka i torba super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest rewelacyjna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikałam, liczę na to samo u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest przecudowna!
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo świetna sesjaa i stylizacja! :) może wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pytałaś o obs, ja już i liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. What a lovely blog. Let us follow eachother. Okay? Please follow me on GFC and comment about your following, then I will come back and follow you back dear...

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for following me. I am following you back dear. loves...

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely outfits!


    Pretty bag. lovely outfits =D

    would you like to follow each other? If you follow me, please let me know.
    I will follow you back for sure. thank you so much! =D
    TOM AND TINS

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing post :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestawik! Cudna torebka ;)
    Masz geeenialne włosy <3
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski masz ten kombinezon! :) :)
    Gdzieś kiedyś słyszałam, że kombinezony są antyseksualne, ale gdy kupiłam swój, mojemu lubemu bardzo się spodobał, więc mit obalony :) hehe
    Super wyglądasz :) :)
    Ja jestem na TAK :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no to nie wiem kto tak powiedział, ale chyba nie miał racji :)
      dziękuję bardzooo :)

      Usuń
  14. Piękna dziewczyna z Ciebie!!Super blog,obserwuję tu i na Modnej Polce:)
    natiblondi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)