wtorek, 13 stycznia 2015

moje ostatnie zakupy

Hej ! Dzisiaj jest piękna pogoda w moim mieście, z chęcią porobiłabym zdjęcia jakiejś stylizacji, lecz niestety nie mogę. Zdjęcia robi mi koleżanka, bo nie mam swojego aparatu, ale już niedługo prawdopodobnie się to zmieni :) Wtedy posty napewno będą częściej. Taki aparat to dobra sprawa, wyjeżdżając gdziekolwiek, ma się pamiątki w postaci pięknych zdjęć. Moja stara cyfróweczka niestety na takie coś się nie nadaje, jakościowo nienajlepsza :P Dzisiejszy post też nie będzie miał super zdjęć, bo wykonałam je telefonem, ale jakoś musiałam sobie poradzić, żeby wogóle cokolwiek napisać. Chciałam pokazać wam, rzeczy jakie niedawno zakupiłam na promocjach w sieciówkach i oczywiście w second handzie.


biały golf: Bershka 69,90 zł, różowy golf: ZARA 119 zł




Sukienki second hand, po lewej nie znana firma, po prawej River Island


Kurtka Bershka 89.90 (Teraz za 69.90!), torebka Mohito 49.90


Pamiętacie jak w grudniowej wishliscie pisałam o kapeluszu, który chciałam sobie sprawić? Otóż, głupi ma szczęście! Znalazłam go w second handzie za 5.50 zł :)
Bluzka również second hand (MANGO) nie pamiętam ceny ;)


Kurtka i sweter nie znanej firmy, second hand 16 zł i 29 zł


sandały 20 zł, spódniczka (nowa z metką)  15 zł obydwie rzeczy z Atmosphere z second handu ;)


Buty Timberland Butsklep


Paletka Sephora Color Festival - to w sumie prezent, nie zakup, ale chciałam wam ją pokazać i o niej napisać. Świetnie nadaje się dla osób takich jak ja, które zaczynają swoją przygodę z makijażem :) Ja  jeszcze niedawno używałam na twarz tylko: podkład, tusz do rzęs i ewentualnie coś na policzki jakiś róż czy brązer. Teraz tak robie tylko do pracy, jak mam wolne lubię coś pokombinować. Ta paletka ma wszystko potrzebne do uczenia się makijażu: palety różnych cieni (od moich ukochanych brązów i beży, po czernie, szarości, zielenie, turkusy, błękity, róże), perłowe, matowe, niektóre mogą służyć także jako rozświetlacz. Posiada różne kolory eyelinerów, róże do policzków zwykłe i takie w płynie, błyszczyki, brązery. Na końcu jest też mała książeczka z pomocą jak się malować ;) Teraz są jakieś promocje w Sephorze, może uda się wam ją zgarnąć po atrakcyjnej cenie.



Co sądzicie o moich ostatnich zakupach ?:) Niektóre już wkrótce w stylizacjach, na inne musicie poczekać do wiosny, lata ;)

Jak spędzacie popołudnie? Ja właśnie zrobiłam pyszną sałatkę ! Przepis wzięłam z kanału youtube, Piotra Ogińskiego :) link pod zdjęciem




Zapraszam: FACEBOOK INSTAGRAM

11 komentarzy:

  1. Te sukienki to prawdziwe perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great purchases, and the food so yummy and delicious :P
    I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (blog followers), and “Google+”? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  3. różowa sukienka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same perełki !!!! Mam tą torebkę z Mohito i bardzo ją lubię.
    Same świetne łupy z SH.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju.. śliczne te sukienki! ❤

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. takie sukienki w lumpeksie? Wow! Świetny łup. Wszystko mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem się coś trafi :) dziękuję pięknie :)

      Usuń
  7. świetne nowe zdobycze!!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż trudno uwierzyć że nabyłaś takie fajne rzeczy w second h :]

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)